10 ianuarie 2014

Review Crema vanilata de castane Primeal- Econatura


Imi plac dulciurile. Fara dulciuri viata mea nu ar avea  “gust”. Cui nu-i plac? Stiu ca in general nu sunt sanatoase, ca au un continut mare de zahar si grasimi, dar se pot gasi alternative mai sanatoase . Eu am gasit o alternativa mai sanatoasa la dulciurile din comert si anume Crema vanilata de castane Primeal de la Econatura.




Crema de castane Primeal contine 51% piure de castane, zahar din trestie de zahar (provenit din mediu controlat biologic) si extract natural de vanilie (provenita din mediu controlat biologic). Produsul provine din Franta – Ardeche si are alergeni 0 ceea ce este extraordinar pentru persoanele alergice (pot consuma acest produs fara grija).

Produsul are 325 de grame si are o valoare energetica per 100 gr de 1034kj/243 kcal (jumatate din valoarea ciocolatei per 100 de grame).
Crema are culoarea maro deschis si are un gust excelent si imi place la ea ca nu este atat de dulce incat sa te piste in gat. E dulce atat cat trebuie.


Cum ni se recomanda consumarea acestui produs dulce?
-          Se poate consuma ca atare (eu asa am facut) sau cu branza alba;
-          Se poate umple o clatita sau se poate folosi pentru prepararea budincii de castane sau daca sunteti inventivi se poate folosi in orice tarta sau prajitura in care credeti ca acest produs se potriveste.
 Eu nu am folosit-o in prajituri, am mancat-o ca atare (bineinteles nu pe toata o data).


Daca va doriti alternative sanatoase la dulciurile din comert va recomand cu drag aceasta crema vanilata de castane. Econatura mai are o sumedenie de alternative dulci sanatoase. Intrati pe site sa le vedeti si comandati cu incredere, nu veti fi dezamagiti.


*produs primit spre testare


Un comentariu:

  1. Nu stiam de acest produs al lor! Sta pe raftul meu si isi asteapta randul un sirop de agave de la Econatura, indulcitor natural, dar pe bune ca m-ar tenta si aceasta crema, arata asa bine in borcanel!!! Eu chiar nu am mai consumat pana acum nimic pe baza de castane, spre rusinea mea! Nu mi se pare un ingredient tocmai la indemana oricui, ci mai degraba unul mai pretentios. Multumim pentru review! :-*

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tau conteaza pentru mine. Te rog sa scrii comentarii de bun simt, altfel ti le voi sterge. Nu accept comentarii ce contin injuraturi, amenintari sau cuvinte ce pot pune in pericol sanatatea emotionala a persoanelor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...