10 noiembrie 2013

Reclama la ZmeUraaaaaa :)


 N-am mai postat de ceva vreme. Am probleme cu "tehnologia" si anume un desktop antic si de demult care imi face nervi, desi sunt unul dintre cei mai calmi oameni de pe Pamant (cel putin asa cred). Deci va imaginati cam ce probleme am. Nici macar sa-mi citesc emailurile nu pot. In fine sa trecem la lucruri mai frumoase si apetisante si anume ZMEURA. Da zmeura...Eu ador zmeura si a inceput sa-mi placa si mai mult cand medicul meu homeopat mi-a recomandat un extract de zmeura pentru problemele mele de sanatate. 
Zmeura, pe langa faptul ca e delicioasa si atragatoare vizual, are niste proprietati antimicrobiene si anticancerigene si un continut mare de vitamina C, magneziu, calciu si cupru. Deci va recomand cu drag sa mancati zmeura in toate anotimpurile daca gasiti.

Mai jos va arat cum se face reclama la zmeura cu diva Irina in rolul principal.













Pupici multi si dulci de la Alexandrina si Irina. Pam pam... :)

5 comentarii:

  1. te invit la concurs
    http://albastruintens.blogspot.ro/2013/11/librarie.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie sincer nu imi place zmeura, dar cu reclama facuta de micuta Irina...am inceput sa salivez :)) <3 E plin de culoare post-ul tau <3 Iar Irina parca insenineaza si mai mult tot blogul :) E o dulce! Defapt, sunteti doua dulceti :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei, ei..Foarte buna reclama. Evident Irinuca mea (doar a mea:)) ) e cea mai buna in domeniul marketing.
    Foarte interesanta posatrea ta :) iar pozele au iesit foarte bine

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tau conteaza pentru mine. Te rog sa scrii comentarii de bun simt, altfel ti le voi sterge. Nu accept comentarii ce contin injuraturi, amenintari sau cuvinte ce pot pune in pericol sanatatea emotionala a persoanelor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...