10 septembrie 2013

Review parfumurile mele preferate de la Avon

Imi plac parfumurile. Cui nu-i plac? Primele "parfumuri" au aparut acum 4000 de ani cand preotii au inceput sa arda tamaie pentru a aduce ofrande zeilor pe care ii venerau. Parfumurile s-au schimbat foarte mult de atunci. Avem categoriile: florala, orientala, fougere, fresh, lemnoasa, citrice, oceanica.
In general imi plac parfumurile fresh, dar mai nou imi aleg parfumul in functie de stare si de ocazie.

Am facut un top 4 al parfumurilor mele preferate din categoria "accesibile ca pret" (am un top si in categoria "hard" dar lasam pe alta data) si acesta este:
1.Rare Pearls
2.Rare Sapphire
3.Rare Gold
4.Rare Diamonds





I'm a Rare girl. 


Descrierea parfumurilor

Apa de parfum Rare Gold-categoria florala
Note de varf: mandarina, piersica, ylang-ylang, bergamota
Note de mijloc: floare de portocal, gardenie, iasomie, lacrimioara
Note de baza: lemn de santal, ambra, mosc, vanilie, note lemnoase

Folosesc acest parfum cand am o stare romantica.

Apa de parfum Rare Diamonds-categoria florala
Notele de varf: floare de prun, guava si bujor; 
Notele de mijloc: iasomie, gardenie si orhidee; 
Notele de baza: cashmeran, paciuli si ambra.

Folosesc acest parfum cand ma simt puternica din punct de vedere emotional.

Apa de parfum Rare Sapphires-categoria floral-fructata
Notele de varf: smochina si grapefruit; 
Notele de mijloc: gardenie, crin si ghiocel; 
Notele de baza sunt cedru, vetiver si smochin.

Folosesc acest parfum cand sunt activa.

Apa de Parfum Rare Pearls-categoria florala
Note de varf: aldehida, trandafir salbatic
Note de mijloc: magnolie, pruna, piper
Note de baza: mosc, lemn de santal, patchouli

Folosesc acest parfum cand ma simt increzatoare.

Care sunt parfumurile voastre preferate din categoria accesibile ca pret?

Va pup
Alexandrina


Nota: Acest articol nu este sponsorizat.

2 comentarii:

  1. Tot de la Avon,imi plac toate marca Today,Tomorrow,Always si cele Little Dress :)
    Toate!
    Te pup :*

    http://thatshwywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt minunate toate :) pe unele le prefer eu pe altele fetele mele :) si au pret accesibil
    pupici :-*

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tau conteaza pentru mine. Te rog sa scrii comentarii de bun simt, altfel ti le voi sterge. Nu accept comentarii ce contin injuraturi, amenintari sau cuvinte ce pot pune in pericol sanatatea emotionala a persoanelor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...