3 septembrie 2013

Barbata din mine :))

 Ma prosteam zilele trecute si mi-am zis hai sa incerc sa vad cum as arata daca as fi barbat. Mi-am facut barba din mascara. Mi-am inchis nuanta tenului cu un bronzer crema. Mi-am conturat fata, nasul si ochii cu eyeliner negru si pudra pentru contur. Mi-am facut spancenele mai groase si negre, mi-am pus lentile de contact negre si in unele poze mi-am pus prosoape in zona umerilor sa par mai masculina. Iata ce a iesit. :))














Daca v-ati amuzat inseamna ca mi-am atins scopul.

Va pup
Alexandrina

2 comentarii:

Comentariul tau conteaza pentru mine. Te rog sa scrii comentarii de bun simt, altfel ti le voi sterge. Nu accept comentarii ce contin injuraturi, amenintari sau cuvinte ce pot pune in pericol sanatatea emotionala a persoanelor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...