5 februarie 2013

Stiati ca ananasul mai este supranumit fructul de aur?


  Ananasul contine toata gama de vitamine, acid citric, acid malic, iod, magneziu, potasiu, fosfor, calciu, mangan, sulf, fier, zaharoza, glucoza, celuloza si bromelina.
  Ananasul este unul dintre putinele alimente care ajuta la scaderea in greutate, datorita bromelinei. Totodata, calmeaza si arsurile stomacale si stimuleaza circulatia sanguina.

Pe 100 de g :
*Calorii 52
*Glucide 12 g
*Indice glicemic 66
*Fibre 1 g
*Vitamina C 25 mg

Eu il ador.

Pupici
Alexandrina



Un comentariu:

  1. si mie imi place foarte mult,dar nu stiam ca ajuta la slabit!uite ca am mai aflat ceva astazi :*

    tocmai am dat startul primului meu giveaway,mi-ar face placere sa arunci o privire!

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tau conteaza pentru mine. Te rog sa scrii comentarii de bun simt, altfel ti le voi sterge. Nu accept comentarii ce contin injuraturi, amenintari sau cuvinte ce pot pune in pericol sanatatea emotionala a persoanelor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...