4 octombrie 2012

Toamna...eu...toamna...tu

Toamna este un anotimp foarte colorat.Are multitudinea de culori care imi place foarte mult: de la galben la portocaliu, de la rosu la ruginiu, de la verdele sters pana la verdele inchis al legumelor de sezon...

Imi place ploaia de frunze ruginii care se asterne linistita intr-un covor gros pe pamantul umed...

M-am nascut toamna. Ma regasesc in acest peisaj de poveste: colorat, mirific si melancolic.

Este momentul sa iesim mai mult in natura si la casutele de la tara, sa ne energizam corpurile si sufletele pentru iarna ce va urma.
Va doresc tuturor,din suflet, sa aveti o toamna mirifica!
La multi ani celor care v-ati nascut toamna!
Va imbratisez cu drag!

Alexandrina

5 comentarii:

  1. abia astept in weekend...merg la tara unde am o casuta...nu merg destul de des pe cat as dori !

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumoase imagini, o toamna linistita iti doresc, te-am pupat :*

    RăspundețiȘtergere
  3. LA MULTI ANI!!!!! :* Si eu tot toamna m-am nascut, in noiembrie :D :* te puppp

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Amy.Stiu ca si tu esti tomnatica.Te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. buna.ce faine sunt de beagl nu mai zic seamana cu al meu.si eu ador toamna, sunt in noiembrie nascuta.O toamna linistita va doresc.La multi ani.pupicii

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tau conteaza pentru mine. Te rog sa scrii comentarii de bun simt, altfel ti le voi sterge. Nu accept comentarii ce contin injuraturi, amenintari sau cuvinte ce pot pune in pericol sanatatea emotionala a persoanelor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...